Ne kemi një politikë kthimi 14-ditore për artikujt që janë dorëzuar në Mbretërinë e Bashkuar, që do të thotë, nëse e keni marrë porosinë tuaj në Mbretërinë e Bashkuar, keni 14 ditë nga data e blerjes për të kërkuar një kthim.
Për t'u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë në të njëjtën gjendje që e keni marrë, i pa veshur ose i papërdorur, me etiketa dhe në paketimin e tij origjinal. Do t'ju duhet gjithashtu fatura ose vërtetimi i blerjes.
Për të filluar një kthim, mund të na kontaktoni në info@becool.al. Nëse kthimi juaj pranohet, ne do t'ju dërgojmë një etiketë transporti kthimi, si dhe udhëzime se si dhe ku të dërgoni paketën tuaj. Artikujt e dërguar tek ne pa kërkuar më parë kthim nuk do të pranohen.
Artikujt që janë dërguar jashtë Mbretërisë së Bashkuar nuk mund të kthehen ose të shkëmbehen përveç rasteve sendi është i dëmtuar, i dëmtuar ose nëse keni marrë artikullin e gabuar.
Ju gjithmonë mund të na kontaktoni për çdo pyetje kthimi.
Dëmet dhe çështjet
Ju lutemi, inspektoni porosinë tuaj pas pranimit dhe na kontaktoni menjëherë nëse artikulli është i dëmtuar, i dëmtuar ose nëse keni marrë artikullin e gabuar, në mënyrë që ne të vlerësojmë problemin dhe ta rregullojmë atë.
Përjashtimet / artikujt e pakthyeshëm
Disa lloje artikujsh nuk mund të kthehen, si mallrat që prishen (siç janë ushqimet, lulet ose bimët), produktet me porosi (siç janë porositë speciale ose artikujt e personalizuar) dhe mallrat e kujdesit personal (të tilla si produktet e bukurisë). Ne gjithashtu nuk pranojmë kthime për materiale të rrezikshme, lëngje të ndezshme ose gazra. Ju lutemi kontaktoni nëse keni pyetje ose shqetësime në lidhje me artikullin tuaj specifik.
Fatkeqësisht, ne nuk mund të pranojmë kthime në artikujt e shitjes ose kartat e dhuratave.
Shkëmbimet
Mënyra më e shpejtë për t'u siguruar që të merrni atë që dëshironi është të ktheni artikullin që keni dhe pasi kthimi të pranohet, bëni një blerje të veçantë për artikullin e ri.
Rimbursimet
Ne do t'ju njoftojmë pasi të kemi marrë dhe inspektuar kthimin tuaj dhe do t'ju njoftojmë nëse rimbursimi është miratuar apo jo. Nëse miratohet, do të rimbursoheni automatikisht në mënyrën tuaj origjinale të pagesës. Mos harroni se mund të duhet pak kohë që banka juaj ose kompania e kartës së kreditit të përpunojë dhe postojë gjithashtu rimbursimin.