FAQ

Ne dërgojmë në shumicën e vendeve ku partnerët tanë të logjistikës kanë bashkëpunëtorë dhe ndërkohë që ne përpiqemi t'i mbajmë tarifat tona të përballueshme, fokusi ynë është që t'ju dërgojmë artikujt shpejt, shpejt dhe në mënyrë të sigurt. Për një listë të vendeve në të cilat dërgojmë dhe tarifat tona, ju mund të zgjidhni artikullin tuaj dhe të vazhdoni te faqja e blerjes pasi tarifat bazohen në peshën dhe vëllimin. Pas futjes së të dhënave tuaja të dorëzimit, ne do të llogarisim automatikisht tarifat e dorëzimit bazuar në adresën tuaj të dhënë pa pasur nevojë për pagesë ose regjistrim.

Të gjitha porositë e bëra nga e hëna në të premte (me përjashtim të festave publike) do të përpunohen dhe dërgohen brenda një dite pune pas konfirmimit të pagesës, nga magazina jonë. Kjo mund të ndryshojë me rrethana të tilla si kontrollet e sigurisë në internet, kufizimet e transportit, autorizimi i pagesës, paketimi dhe dërgimi i porosisë. 

Pasi porosia të jetë dërguar, do t'ju dërgohet një konfirmim me email me numrin e përcjelljes. Ju mund të kontrolloni dhe gjurmoni statusin e dorëzimit të porosive tuaja me partnerin tonë lokal të logjistikës, me numrin tuaj të porosisë. 

Për të gjitha dërgesat ndërkombëtare, koha e marrë varet nga partnerët tanë logjistik dhe filialet e tyre. Sidoqoftë, jini të sigurt se porosia juaj është në rrugë të sigurt dhe në shumicën e rasteve mund të gjurmoni statusin e saj.

Ne kemi një politikë kthimi 14-ditore për klientët tanë në Mbretërinë e Bashkuar, që do të thotë se nëse jetoni në Mbretërinë e Bashkuar, keni 14 ditë nga data e blerjes për të kërkuar një kthim. 

Për t'u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë në të njëjtën gjendje që e keni marrë, i pa veshur ose i papërdorur, me etiketa dhe në paketimin e tij origjinal. Do t'ju duhet gjithashtu fatura ose vërtetimi i blerjes. 

Fatkeqësisht artikujt që janë dërguar jashtë Mbretërisë së Bashkuar nuk mund të kthehen ose të shkëmbehen përveç nëse artikulli është me defekt, i dëmtuar ose nëse keni marrë artikullin e gabuar.

Për të filluar një kthim, mund të na kontaktoni në info@becool.al. Nëse kthimi juaj pranohet, ne do t'ju dërgojmë udhëzime se si dhe ku të dërgoni paketën tuaj. Artikujt e dërguar tek ne pa kërkuar më parë kthim nuk do të pranohen.

Mund të anuloni një porosi vetëm deri në 30 minuta pasi është bërë.

Ka shumë mënyra që mund të na kontaktoni:

1) Përdorni formularin e kontaktit që është dhënë në Na kontaktoni faqe

2) Na dërgoni email në info@becool.al

3) Na telefononi +44 (0) 203 883 4442

4) Na kontaktoni në WhatsApp +44 (0) 739 347 3486

5) Na shkruani DM në Instagram @becool.al

E Diele, e hene, e marte, e merkure, e enjte, e premte, e shtune
Janar, Shkurt, Mars, Prill, Maj, Qershor, Korrik, Gusht, Shtator, Tetor, Nëntor, Dhjetor
Nuk disponohen artikuj të mjaftueshëm. Vetëm [max] majtas.
Shtoje tek Preferencat Shtoje tek Lista e deshiraveShfleto listën e dëshiraveHiq listën e dëshirave
Karroca e blerjeve

Karroca juaj është bosh.

Kthehu në Dyqan

Shto shënimin e porosisë Redakto shënimin e porosisë
Vlerësimi i transportit
Shto një kupon

Vlerësimi i transportit

Shto një kupon

Kodi i kuponit do të funksionojë në faqen e arkës